Змішане навчання 2023-2024 н.р.

З 1 вересня  2023 року

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПРОВОДИТЬСЯ У ЗМІШАНОМУ ФОРМАТІ,

ЗГІДНО ОСНОВНОГО РОЗКЛАДУ УРОКІВ.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ В КЛАСНИХ ГРУПАХ У VIBER

З 1  вересня 2023 р. у Білківському ліцеї організована  змішана форма навчання.

Графік відвідування ліцею:

4 вересня – 8 вересня  -  1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

11 вересня - 15 вересня  -  6, 8, 9, 10, 11 класи 

18 вересня - 22 вересня - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

25 вересня - 29 вересня - 6, 8, 9, 10, 11 класи

2 жовтня - 6 жовтня - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

9 жовтня - 13 жовтня - 6, 8, 9, 10, 11 класи 

16 жовтня - 20 жовтня - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

30 жовтня - 3 листопада - 6, 8, 9, 10, 11 класи

6 листопада - 10 листопада - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

13 листопада - 17 листопада - 6, 8, 9, 10, 11 класи 

20 листопада - 24 листопада - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

27 листопада - 1 грудня - 6, 8, 9, 10, 11 класи

4 грудня - 8 грудня - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

11 грудня - 15 грудня  - 6, 8, 9, 10, 11 класи

18 грудня - 22 грудня - 1, 2, 3, 4, 5, 7,  класи 

25 грудня - 29 грудня - 6, 8, 9, 10, 11 класи

З метою забезпечення неперервності освітнього процесу в закладі освіти, вчителі розміщують посилання на онлайн-уроки, додаткові матеріали та домашні завдання згідно розкладу уроків в Classroom. Синхронно онлайн-уроки проводяться в Meet.

карт

Поговоримо про важливе.

Повітряна тривога по всій країні – тепер це наша реальність, із якою ми продовжуємо вчитися жити. Для того, аби зберегти життя та здоров'я учнів, маємо постійно нагадувати їм, як поводити себе у випадку небезпеки. Аби мінімізувати ризики, проведіть із дітьми бесіду, присвячену правилам поведінки під час повітряних тривог. 

Тренування

Якщо ваша школа працюватиме офлайн, то найперше і найголовніше, що потрібно зробити – відпрацювати разом із учнями евакуацію до укриття. Діти мають чудово знати та розуміти, як їм діяти, інакше весь процес може перетворитися на суцільний кошмар. У межах таких тренувань потрібно:

  • показати дітям, де знаходиться укриття, як до нього дістатися з різних точок;
  • пояснити школярам, як вони мають діяти, якщо тривога застала їх не у приміщенні школи, а на подвір'ї;
  • розповісти, які речі необхідно взяти із собою та чому;
  • навчити правильно розміщуватися в укритті;
  • пояснити, як варто (так як не варто) поводитися в укритті.

Що краще діти запам'ятають алгоритм дій, то простіше буде всім. Перш ніж почати безпосередньо тренування, можна декілька разів проговорити з учнями план дій. Під час виховної години запитайте, наскільки добре вони розуміють кожен із його пунктів, що треба пояснити додатково. Також можна запропонувати школярам самостійно змоделювати ситуацію та пояснити, як вони діятимуть у випадку повітряної тривоги.

Зверніть увагу: Згідно з рекомендаціями МОН, під час повітряної тривоги відповідальна особа має ввімкнути систему оповіщення закладу. Але ситуації можуть бути різними, тож доцільно обговорити з батьками школярів можливість встановлення на їхні телефони додатку «Повітряна тривога». Звісно, якщо діти його ще не мають. 

Корисні пам'ятки

Розробити інструкції щодо дій у випадку повітряної тривоги. Для менших дітей можна зробити яскраві буклети або таблички, використавши образи мультиплікаційних героїв. А можна скористатися образами і наших цілком реальних героїв, наприклад, песика Патрона, як зробила авторка цієї розробки із нашої Бібілотеки: «Правила поведінки під час повітряної тривоги із песиком Патроном» (авторка – Капелюшок Аліна Володимирівна).

Підготуйте кілька пам'яток. Перша має стосуватися алгоритму дій під час повітряної тривоги у школі. Друга – якщо повітряна тривога застала вдома:

  • Швидко одягнутися.
  • Закрити вікна, вимкнути газ, водопостачання, електрику.
  • Взяти «тривожний рюкзачок» і найкоротшим шляхом прямувати до найближчої захисної споруди чи укриття.
  • Швидко та без паніки зайняти місце у захисній споруді.
  • Якщо немає можливості спуститися в укриття (або його просто немає поблизу), то дотримуйтеся правила двох стін.

Третя пам’ятка – якщо повітряна тривога застала на вулиці. 

  • Прямувати до найближчого укриття (хоча б до підвалу найближчого будинку, паркінгу, підземного переходу).
  • Якщо укриття поблизу немає, але вже чутно звуки вибухів, потрібно впасти на землю та накрити голову руками. 
  • За можливості шукайте заглиблення, яму, в якій можна сховатися. Або хоча б високий бордюр.

тривог

На що мають звернути увагу батьки?

Специфікою дистанційної форми здобуття освіти є розподіл відповідальності між учасниками освітнього процесу в сторону збільшення обсягу відповідальності батьків (інших законних представників). Саме на батьків покладається обов’язок забезпечити для дитини належні та безпечні умови навчання, наявність необхідних технічних засобів, доступу до інтернету, підключення до занять, що проводяться у синхронному режимі, тощо та контролювати дотримання дитиною принципу академічної доброчесності в процесі навчання. 

Неналежне виконання батьками своїх обов’язків по забезпеченню здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, незалежно від форми здобуття, є підставою для притягнення батьків до відповідальності. Непоодинокі випадки відібрання дитини та/або позбавлення батьківських прав з підстав, у тому числі незабезпечення здобуття дитиною повної загальної середньої освіти. 

Використання технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану, як правило, застосовується ситуативно з безпекових міркувань та характеризується тимчасовим характером. Тимчасовий перехід на дистанційне навчання не потребує окремої згоди батьків та не може бути кваліфіковано як порушення конституційного права на освіту, з огляду на обмеження такого права в умовах воєнного стану.

Що потрібно врахувати при організації освітнього процесу?  

Освітній процес при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану повинен бути орієнтований, перш за все, на створення безпечних умов навчання. Відповідно, дотримання порядку дій при оголошенні сигналу повітряної тривоги, що виключає подальше проведення занять є обов’язковим. Врахуванню підлягають також і зовнішні фактори, що можуть спричинити неможливості підключення учнів та/або педагогічних працівників до занять у синхронному режимі. Відповідно, альтернативою лишається використання засобів комунікації, доступних учасникам освітнього процесу. 

Дистанційне навчання повинно здійснюватися із відповідністю вимогам безпечного освітнього середовища, що передбачає дотримання вимог санітарного регламенту, захисту персональних даних, законодавства щодо кібербезпеки, недопущення проявів булінгу (цькування), бути вільним від пропаганди та агітації тощо. В умовах воєнного стану особливо уважно потрібно ставитися до випадків вчинення дій педагогічними працівниками, які мають ознаки колабораційної діяльності – публічних закликів на підтримку чи виправдання збройної агресії, впровадження стандартів освіти держави-агресора, пропаганди тощо, та повідомляти про кожен такий випадок правоохоронні органи. 

"МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ СТВОРИЛО ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОНЛАЙН РОЗКЛАД ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ"

розклад3

тривалість

Готуємось до ЗНО

https://prometheus.org.ua/zno/

https://osvita.ua/test/training/

https://zno.osvita.ua

Для тих хто працює в Classroom
Працюємо у «Classroom» https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28
Інструкція по приєднанню до Класу Google Classroom

https://drive.google.com/file/d/1FP3hkHsv7A9dBrCqSr4c6OhSprTOsVPa/view?fbclid=IwAR29orGdOA3oXs209_pWEgaPg1Ky9dSGVVm-6z0i6kblBfOwbawWyEEgtRI

 дн


вибір підручників


prozorist


ps banner


nush


mon